Thursday, October 8, 2009

eXam sUdAh HaBiS ..CuTi sEm sUdAh TiBa

khamis 8/10/ 2009 4.55 ptg

yes² exam dh abis,time nk oliday plak ..masa ni lah aku nk enjoy puas², goyang kaki...

:: last paper scripting language,subject yg buat aku pening...

:: start pukul 9 pg ,aku jawab abis kul 10.00 (sepatutnya exam abis pukul 11 tp aku mls nk tggu lama² dlm hall)

:: habis je, aku terus masuk bilik, makan break1st ( roti je) + dok usha² fb + ms + fs + ym

:: nmpk tmpat fav aku (katil) baring sampai lena...

agagagaga..

KeGiLaAn sUdAh mELaNdA dLm DiRikU..

:: dlm keadaan tgh tido tu, sedar tak sedar aku ngigau lagi...

:: aaaaa, ngigau ngigau ..tu lah tabiat aku dlm ketiduran..
( dlm mimpi tu,aku majuk gila² kat mak sbb tak dpt apa aku inginkan..) SENGAL!!

:: dah lah tgh tido plak tu,siap aku leh angkat kaki (masa tu separuh sedar) sbb dlm mimpi tu aku tendang² kusyen keta, mak plak dok buat sempoi drive keta ( majuk gila beb)

:: terus aku bgun, perghhh malu gila..nasib roomate aku tido mati...

1 comment:

nana abd rahman said...

hahahha gler la ngigau smpai mcm 2~teruk sungguh kamu eh :)
btw org pun chow awl dr exm td~ngantuk gler plus tgk ramai btul kua awal eh :)